Digitalizarea IMMurilor

Finanțare pentru digitalizarea IMM-urilor între 30.000 si 100.000 euro

Microîntreprinderile și firmele mici și mijlocii (IMM) din România vor putea accesa în curând fonduri europene nerambursabile cu valori între 30.000 – 100.000 de euro pentru achiziția de calculatoare, alte echipamente și servicii pentru digitalizare, inclusiv dacă activează în alte domenii decât cel al tehnologiei informației și comunicațiilor (IT&C). Condițiile de obținere a Fondurilor europene sunt cuprinse în proiectul de Ghid al solicitantului și schema de minimis. Linia de finanțare de 100 de milioane de euro face parte din Programul pentru digitalizarea IMM-urilor.

Obiectivul programului este creșterea competitivității IMM-urilor din România, iar acesta va fi atins prin două tipuri de acțiuni:

  • dezvoltarea unor aplicații inovative din domeniul IT&C, care să asigure trecerea de la producția prin externalizare (outsourcing) la dezvoltarea bazată pe inovare – beneficiarii finali sunt IMM-urile care activează în domeniul IT&C;
  • acordarea de sprijin financiar nerambursabil pentru digitalizarea IMM-urilor – beneficiarii finali sunt IMM-urile care au obiect de activitate altul decât IT&C.

Cheltuielile eligibile pentru finanțare includ:

  • Cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, dispozitive și echipamente aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune), justificate din punct de vedere al implementării aplicației de proiect. Sunt excluse elemente de mobilier care nu au legătură cu funcționarea produselor/aplicațiilor informatice implementate prin aplicația de proiect;
  • Cheltuieli aferente realizării rețelei LAN necesară pentru implementarea aplicației de proiect;
  • Cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării aplicațiilor software/licențelor necesare implementării aplicației de proiect, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente;
  • Cheltuieli aferente achiziționării/realizării unui website de prezentare a companiei;
  • Cheltuieli aferente închirierii unui nume de domeniu nou “.ro” direct de la furnizorul național de domenii “.ro”;
  • Cheltuieli aferente închirierii soluției de semnătură electronică;
  • Cheltuieli aferente achiziționării de aplicații informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități;
  • Cheltuieli aferente achiziționării soluțiilor IT pentru comerțul electronic;
  • Cheltuieli aferente achiziționării de servicii de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare pregătirii aplicației de proiect propusă spre finanțare și/sau managementul aplicației de proiect (inclusiv elaborarea documentațiilor necesare implementării aplicației de proiect);
  • Cheltuieli aferente instruirii personalului care va utiliza produsele implementate/ achiziționate și cel care va asigura mentenanța;
  • Cheltuieli de achiziție a serviciilor de auditare intermediară/finală, financiară (conform reglementărilor naționale în domeniul financiar-contabil) și tehnică (din perspectiva corespondenței rezultatului aplicației de proiect cu aplicația de finanțare și obiectivele POC).
Hai sa facem cunostinta

Contacteaza-ne!

Intra in contact cu noi, spune-ne despre business-ul tau si obiectivele tale, iar noi iti vom oferi solutiile pentru cerintele tale. Nu te costa nimic.

Formular de contact:


Certificarile noastre